Je kunt bij de cliëntenvertegenwoordiging terecht:
 

  • voor informatie.
    Voordat je naar een gesprek bij Senzer gaat, heb je misschien vragen hoe het te werk gaat, wat je mee moet nemen, wat je kunt verwachten en dergelijke.
     
  • voor het inzichtelijk maken van informatie.
    Soms krijg je zoveel informatie dat het misschien verwarrend voor je is. De regionale cliëntenraad helpt je dan op weg om alles op een rijtje te zetten.  
     
  • om je op weg helpen.
    Je krijgt verplichtingen opgelegd, maar je hebt ook rechten. De regionale cliëntenraad kan je daar meer over vertellen.
     
  • voor het meelezen van lastige brieven.
    Brieven en beschikkingen zijn soms lastig te begrijpen. Er samen naar kijken neemt vaak het probleem weg.

Wat doen ze nog meer?

  • Overleg
    De regionale cliëntenraad heeft regelmatig overleg met medewerkers van Senzer. In deze gesprekken bespreken we samen de door jou aangegeven problemen of tekortkomingen. Samen zorgen we ervoor dat de dienstverlening aan jou steeds beter wordt.
     
  • Extra informatie                                                                                                                                           
    Naast de informatie die je van Senzer krijgt, geeft de regionale cliëntenraad je ook informatie over zaken die voor jou van belang kunnen zijn. Bijvoorbeeld door middel van bijeenkomsten.

 

 

Kosten

Deze dienst is gratis.

Meer informatie

Bij wie kun je terecht?

De Regionale Cliëntenraad Participatiewet Arbeidsmarktregio Helmond-De Peel bestaat uit twee vertegenwoordigers per aangesloten cliëntenraad. Het makkelijkste voor jou is wanneer je jouw vragen, opmerkingen of ideeën via jouw plaatselijke vertegenwoordiger laat horen. 

Contactgegevens Laarbeek                                                                 Lisette Heesakkers
Lisette.heesakkers@laarbeek.nl